RSS 2.0

Trista nyheter

Får be om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen. Det har hänt otroligt mycket sedan jag skrev sist, så jag har varit lite upptagen.
 
På grund av bland annat strul med lägenheten hemma i Sverige så har jag varit tvungen att avbryta mina studier och resa hem. Mitt flyg går på onsdag morgon nästa vecka, så nu är det endast 5 dagar kvar tills jag åker.
Jag fick reda på detta och bestämde mig för att åka hem i början av denna månaden, så sedan dess har jag bara jobbat och försökt att njuta så mycket av Japan som ja bara kan.
 
Jag är fortfarande väldigt osäker på vad som kommer att hända framöver, men jag kommer fortfarande att jobba kvar på gogonihon ett tag till i alla fall. :)

Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva eftersom så mycket har hänt på en gång, jag får berätta mer när jag kommit hem och varvat ner lite!

Här kommer lite bilder från den senaste tiden:
 
 
 
I Enoshima
 
Massa godis på jobbet
 
Hubben!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Hoppas det löser sig med lägenheten! :(

2014-04-25 @ 13:03:28
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh fy vad trist!! Hoppas det löser sig med allt och att du kan åka tillbaka till Japan inom snar framtid (om det är det du vill)

2014-05-02 @ 11:22:46
URL: http://www.circuitousroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback