RSS 2.0

Ny livstil!

Från och med denna veckan så har jag blivit mycket mer noggrann med vad jag äter. Jag har länge velat ändra min kost och gå ner i vikt men jag har varken haft tid eller vetat hur. Men nu när jag har lite mer tid att lägga ner på att planera och förbereda maten så nu kan jag komma igång ordentligt!

Jag har alltid slarvat med maten och när jag bodde i Japan var det många dagar som jag inte hann att äta alls. Detta har tagit mer på min hälsa än vad man kan tro och det märker jag nu när jag har kommit hem och hunnit varva ner lite. Så nu äter jag 5 måltider om dagen på bestämda tider!
 
Igår blev det bananpannkakor med turkisk yoghurt och jordgubbar till lunch! Det blev riktigt smarrigt och det är jättelätt att laga! Man behöver endast 1 banan och 2 ägg! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott!

2014-06-06 @ 11:49:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Camilla

Dem ser smarriga ut! Jag har också provat bananpannkakor några gånger. Jag ska också försöka äta lite bättre, nyligen började jag följa "blogilates" på youtube också, väldigt kul sätt att träna hemma^^

2014-06-08 @ 15:29:57
URL: http://outthewindow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback