RSS 2.0

Finally helg!

Då vart det äntligen helg!
Vädret denna veckan har varit helt underbart! Det har nästan varit lite för varmt och kvavt, men jag har njutit så jag nästan exploderade haha.  Idag är det lite svalare dock.

Idag skulle jag egentligen med några vänner ner till Halmstad för att sedan gå ut och ha kul. Men jag mådde verkligen inte bra i natt och kunde inte sova. Somnade väl kanske runt 6-7 tiden. Så idag har jag gått runt i pyjamas hela dagen, hehe.

Snart kommer min kära bror med mat och sen blire att se på Koreansk drama resten av kvällen! woho
 
Passade på att jobba på balkongen igår i det fina vädret!
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt :)

2014-05-24 @ 17:54:28
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback