RSS 2.0

Den senaste tiden

Såg att det är nästan exakt en månad sedan jag uppdaterade bloggen sist! Jag har verkligen inte haft något att skriva om nu när det inte händer så mycket intressant i mitt liv längre hehe.
 
Min nya livsstil har gått bra. Jag äter färskt och rent hela veckan, förrutom en fuskdag (vilket brukar bli på fredagar). Har märkt att mitt hår har blivit tjockare den sista tiden samt att huden blivit bättre. Jag har dock inte gått ner i vikt lr nått eftersom jag inte tränat något. Men jag tar en grej åt gången! hehe
 
Kan även berätta att jag dödat en feeeet spindel ikväll. Asså detta året borde vara "Spindelns år" istället för Hästens år. Det är så sjukt mycket spindlar ute på min balkong och utanför ytterdörren, och dom är jättestora :(
Hade ett getingbo på balkongen innan. Jag hade ställt ut några skor i en påse på balkongen och där hade de bestämt sig för att bygga sitt bo... Mamma hjälpte mig förra helgen med att ta bort påsen och kasta den (rip skor ;_;). Dock hjälpte inte de utan nu har de byggt ett nytt bo infanför balkongräcket, så vi har ringt efter anticimex som kommer på onsdag och sprutar ut de.
 
Jag har även varit på jakt efter en väska ett bra tag och finally lyckades jag att hitta en som jag tyckte om. Tyvärr var den inte på rean men det fick gå bra ändå. Jag köpte en plånbok på rean i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mycket snygg väska och plånbok.
Hoppas getingarna ger upp och bygger någon annanstans, men de är både envisa och smarta, det fick vi erfara.

2014-07-06 @ 21:42:10
Postat av: MATILDA

snyggt :D

2014-09-19 @ 11:40:27
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback