RSS 2.0

Game of thrones

Idag har varit en lugn dag. Efter dagens jobb gick jag ner till banken för att fixa ett nytt ID kort. Mitt gick ju ut medan jag var i Japan, så nu måste man ta med sig passet om man ska ut eller något..asjobbigt! Det kunde ta upp till 4 veckor innan det är klart, hoppas det går fortare än så! :)
 
Nu sitter jag och kollar på Game of thrones, it's about time eller vad! Hör om hur alla tjötar om denna serien och att den snart (redan?) är slut, så det känns som att detta är något man inte får missa. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var på tiden =D o ja, säsong 4 är snart slut men det kommer bli sammanlagt minst 7 böcker så det är nog ett par säsonger kvar!

2014-05-27 @ 17:44:28
URL: http://outthewindow.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback