RSS 2.0

Macbook pro Retina!

Äntligen fick jag min efterlängtade Macbook Pro Retina!
Jag beställde den för 1,5 vecka sen och den var beräknad att komma i lördags men den kom aldrig. Anledningen var att jag hade valt mitt jobb som leveransadress men jag bad min kollega att ringa budfirman och ändra den. Det skulle enligt de vara helt okej så jag väntade och väntade hela lördagen. Sedan när Jun kom på kvällen så ringde han de igen, då sa de att den skulle komma på söndagen istället, men att det inte var några problem med den nya adressen. Ca 15 minuter senare ringde de igen och sa att de inte kunde ändra adressen pga apple. Kunde de inte bara sagt det från början?? Hehe jag fick den nu i alla fall så nu är jag lycklig!
 
Ni som har en mac kanske känner igen den speciella lukten som nya macar har. Det hade jag helt glömt bort men denna datorn luktar precis som min vita mac gjorde när jag köpte den för 3,5 år sen.
Älskar den kristallklara skärmen och att den är så hilma snabb! Okej jag ska sluta nörda nu.. hehe
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Härligt! Beställde du internationellt då? För att få ett skandinavisk tangentbord tänker jag...

Svar: Japp! Om man beställer på Apple.jp så kan man få den med danskt tangentbord. de har flyttat på Æ och Ø men de är bara att ändra inställningarna till svenska så funkar den precis som en vanlig, svensk dator :)
Jeanette i Tokyo

2014-02-24 @ 18:12:29
URL: http://sakuradesu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback