RSS 2.0

Mors dag och EU val!

Sitter nu och kollar på valet till Europaparlamentet. Var tidigare och röstade tillsammans med mamma och Marcus. Jag trodde först att vi alla kunde få rösta i samma vallokal, men när jag kikade i röstkortet så stog det att jag var tvungen att rösta i en annan lokal eftersom jag bor i ett annat område. Så vi åkte först till den ena vallokalen och sedan till den andra.

Efter röstandet så åkte vi hem till mamma och käka lite grillat och chokladpudding. Det är ju mors dag idag! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Bra att det är så många unga som röstar. Ska bli spännande att se resultatet!

2014-05-26 @ 00:29:54
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback