RSS 2.0

Mitt 2013

2013 har varit ett av de bästa åren i mitt liv. Efter 6 års väntan så kunde jag äntligen åka till Japan!
 
Året har varit tufft på många sätt, det har blivit mycket spring till sjukhuset fram och tillbaka men om man jämför det med allt jag har fått uppleva och lära mig så är det ingenting! Jag hoppas verkligen att 2014 blir lika bra. :)

Denna bloggen handlar just om mitt liv i Japan, men ni får ändå en hög med bilder här nedan som recenserar mitt år rätt så bra:
 
Precis innan jag åkte till Japan, var riktigt trött och nervös.
 
2a dagen i Japan och jag skulle ut och leta efter min skola. Det var tyfon ute och regnade hur mycket som helst. Jag halkade på en brunn och slog i båda armbågarna, en av de fick en spricka så jag fick gå med gips i 3 veckor och träna den på rehab i 2 månader.
 
Fick många nya vänner!
 
 
 
 
 
 

Henriette kom!

Och vi åkte till Korea, något vi hade drömt om att få göra i många år!
 
 

Japansk sommar - det var sjukt varmt!
 
 
 
 
Träffade min pojkvän Jun.
 
Började jobba på Go! Go! Nihon, företaget som hjälpte mig att komma till Japan. :)
 
Afterwork
 
 
Åkte in på sjukhus igen!
 
Pluggade som en gnu
 
och fick topbetyg! (S är det högsta betyget man kan få)

Fyllde år och fick denna fina tårtan!
 

Kommentarer
Postat av: javel.

kul med uppdatering igen :)

2014-01-03 @ 18:29:06
Postat av: Em

Tycker du är så sjukt duktig, att du pluggar japanska på heltid och har uppfyllt din dröm, du är en bra förebild!

2014-01-04 @ 19:18:37
URL: http://directioon.blogg.se
Postat av: Elizabeth

Åhh, skulle så gärna vilja åka till Japan jag också!

2014-01-09 @ 23:32:53
URL: http://www.eruiel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback